مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:252021-02-27اقتصادي

حمایت کمیته امداد البرز از 1300 کودک مبتلا به سوء تغذیه


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای پیشگیری از ابتلا به سوءتغذیه کودکان زیر شش سال مددجوی کمیته امداد و کودکان نیازمند غیر مددجو پرداخت شده است.

- ایسنا/البرز معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای پیشگیری از ابتلا به سوءتغذیه کودکان زیر شش سال مددجوی کمیته امداد و کودکان نیازمند غیر مددجو پرداخت شده است.

ابوالفضل فلاح قنبری روز شنبه 9 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک به رفع سوءتغذیه کودکان زیر شش سال یکی از برنامه های مهم کمیته امداد است، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون طی چهار مرحله یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای پیشگیری از ابتلا به سوء تغذیه کودکان زیر شش سال مددجوی کمیته امداد و کودکان نیازمند غیر مددجو پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه در این طرح، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای شناسایی کودکان مبتلا به سوء تغذیه باهم همکاری می کنند افزود: 1300 کودک نیازمند کمتر از شش سال، 5200 سبد غذایی پیشگیری از سوء تغذیه کمیته امداد البرز را دریافت کردند.

فلاح قنبری با تأکید بر اینکه تهیه سبدهای حمایت غذایی با نظارت کارشناس علم تغذیه انجام می شود گفت: مشارکت خیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد البرز از 1300 کودک مبتلا به سوء تغذیه

حمایت کمیته امداد البرز از 1300 کودک مبتلا به سوء تغذیه